Detoksykacja ciała, jak może w tym pomóc wiosłowanie

Korzyści zdrowotne z wiosłowania na desce

Wejście na deskę to trening całego ciała, który oferuje wiele korzyści zdrowotnych. W tym ćwiczeniu prawie wszystkie mięśnie są aktywowane i wykorzystywane. Ze względu na potrzebę zachowania równowagi nogi będą ciężej pracować, aby ustabilizować środek ciężkości, a ramiona, ręce i plecy będą napędzać deskę. Z drugiej strony mięśnie brzucha, pleców  utrzymują równowagę.

Ogólnie rzecz biorąc, wiosłowanie w pozycji stojącej zwiększa siłę dzięki wykonywanemu treningowi całego ciała. Podczas treningu serce i płuca również ciężko pracują, ostatecznie redukując stres z powodu uwalniania toksyn z organizmu. Mówiąc o redukcji stresu, woda w naturalny sposób koi twoje ciało i wyczuwa każdy twój ruch. Akcja łagodzi stres, pozwalając ci połączyć się z naturą.

Badania pokazują, że paddleboarding ma również pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne. A ponieważ jest to sport towarzyski, wiosłowanie na desce pomaga uwolnić się od stresu, pozwala rozmawiać z innymi wiosłującymi. Jest to również świetny trening, aby schudnąć, spalając więcej kalorii niż w czasie innych sportów, ponieważ łączy w sobie elementy równowagi, wytrzymałości i siły.

Podsumowując, samodzielne wchodzenie na deskę z  wiosłem jest świetnym treningiem całego ciała, który pozwala uzyskać dobrą formę, zredukować stres, nawiązać kontakty towarzyskie i odtruwać organizm. Ćwiczenia te mają dobry wpływ na zdrowie,  nie uszkadzają stawów i kolan.

Korzyści z paddleboardingu przy detoksykacji ciała

Paddleboarding pomaga w detoksykacji organizmu. Jest to ćwiczenie o niskim wpływie, takie jak joga, które pomaga uwolnić się od stresu i odtruć ciało. Ćwiczenia takie pomagają również dobrze funkcjonować narządom, ponieważ mogą one działać dzięki prawidłowemu krążeniu krwi i limfy. Im więcej krwi krąży w twoim systemie, tym bardziej węzły chłonne i wątroba mogą oczyszczać limfę i krew.

Ćwiczenia redukują podskórną tkankę tłuszczową, w której przechowywane są toksyny. Kiedy konsekwentnie wiosłujesz, możesz zmniejszyć tkankę tłuszczową, eliminując więcej toksyn z organizmu. A jeśli stosujesz dietę detoksykacyjną, twój układ trawienny będzie również działał dobrze. Również ważne jest głębokie oddychanie jako jedno z ćwiczeń. Gdy tak się dzieje, wystarczająca ilość tlenu krąży również w krwi przepływającej do mózgu i mięśni. Z drugiej strony płuca zwiększają swoją pojemność. Ćwiczenia pomagają również wypłukać toksyny przez skórę podczas pocenia się. Pocąc się podczas wiosłowania, uwalniasz więcej toksyn z organizmu.

Udostępnij! ->

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn
SUPY.pl

Przeczytaj również

Przygotowanie do zimowych eskapad SUP

Jeśli jesteś jak większość entuzjastów SUP, wiesz, że dzień lub tydzień po prostu nie będzie tak wspaniały bez szybowania po krystalicznych wodach. Jest to prawda niezależnie