Ćwiczenia kettlebell dla początkujących, poprawią Twoją technikę wiosłowania

Trening z kettlebellami może poprawić równowagę, stabilność, wytrzymałość i siłę. Na początek dwuramienne uderzenie kettlebell jest jednym z pierwszych ruchów, które powinieneś opanować. Przypadkowo, ten ruch idealnie naśladuje zawias biodrowy, który jest widoczny w każdym pociągnięciu wiosła, co czyni go doskonałym ćwiczeniem, które pomaga zwiększyć moc i wytrzymałość.

1. Zacznij od rozstawienia stóp na szerokość barków

Kettlebell powinien znajdować się między stopami nieco przed tobą. Twoje kolana powinny być lekko zgięte. Gdy znajdziesz się we właściwej pozycji, zawias skieruj do przodu na biodrze i chwyć kettlebell. Dłonie powinny być skierowane w stronę ciała, a tułów powinien być prawie równoległy do ​​ziemi. Ruch wahadłowy będzie prawie taki sam, jak martwy ciąg, po prostu bardziej dynamiczny.

2. Spód huśtawki

Podnosząc kettlebell z ziemi, pozwól mu przejść między nogami. Trzymaj plecy prosto, szyję prosto, a ciężar ciała na piętach. Przełóż kettlebell z powrotem między nogami, upewniając się, że przedramiona zetkną się z twoim wewnętrznym udem.

3. Huśtawka

Popchnij biodra do przodu, aby napędzać kettlebell i unieś go na wysokość klatki piersiowej przed sobą. Jest to ten sam ruch pchnięcia biodra, którego będziesz używał przy każdym pociągnięciu wiosła. Upewnij się, że podczas całego ruchu trzymasz ręce prosto.

4. Góra huśtawki

Aby chronić plecy, upewnij się, że twoje ciało znajduje się w linii prostej. Twój kręgosłup powinien być ściągnięty i powinieneś spiąć łopatki do tyłu. W tym momencie kettlebell powinien być nieważki.

5. Przywodziciele

Z prostymi ramionami pozwól kettlebellowi opaść z powrotem przed nogi. Przedramiona powinny dotykać wewnętrznego uda na końcu tego ruchu. Podczas ostatniego powtórzenia pozwól dzwonowi wskoczyć między nogi. Z pozycji zawiasowej umieść go na podłodze tuż przed sobą.

Opanowanie tego ćwiczenia powinno naprawdę pomóc ci na wodzie poprawić nie tylko równowagę i stabilność, ale także zwiększyć wytrzymałość i siłę.